luni, 17 septembrie 2007

Dragi pasageri...

Avioanele sunt cretine, si pasagerii sunt si mai cretini. Cum altfel explici faptul ca multi stau cu centura de siguranta pusa pe toata durata zborului? Sau acea regula tampita care spune ca nu ai voie sa asculti la cd sau mp3 player in timpul zborului. Pai, in timpul aceluiasi zbor, ai posibilitatea sa cumperi un mic radio fm, la un pret de aproximativ 20 de ori mai mare decat cel just. Si un RADIO are mai multe sanse sa interfereze cu aparatele de zbor decat un mp3 player, ce dracu... Desigur, este o strategie de marketing, asa cum se spune si despre inchisul telefonului mobil in timpul zborului. Eu unul am ascultat muzica la mp3 playerul meu, si m-a durut fix in cot de regulamentul companiei.
Revenind la prostia pasagerilor (de fapt compania aviatica nu e proasta, prosti sunt tot pasagerii ca pun botul). In timp ce stewardesele explica ce sa faci in caz de prabusire, toti sunt foarte atenti, in afara de unul, care stie foarte bine ca nu te pui cu gravitatia. Daca se prabuseste avionul te prabusesti si tu, daca te prabusesti si tu, mori. Nu te ajuta nici masca de oxigen, nici vesta de salvare si nici centura de siguranta (uitati-va la fight club!!!).
Dar ce mi-a placut cel mai mult a fost aterizarea. Dupa aterizare, care a decurs perfect normal, fara niciun fel de complicatii, pasagerii au aplaudat (?!?!?). Ei bine, dragii mei dobitoci, daca vi se pare asa un EVENIMENT faptul ca un pilot bine pregatit a reusit sa aterizeze cu bine un avion cu care a mai aterizat de zeci sau sute de ori atunci poate ca n-ar trebui sa zburati, nu?


Sa ma aplaude si pe mine tot mcdonaldsu cand ma cac la ei in buda!!!

4 comentarii:

  1. e doar un obicei [prost] ca la aterizare pasagerii sa aplaude. [daca nu aplaudau cand am fost in turcia de exemplu, ramaneam in avion]. de obicei e bine sa faci ce ti se spune in avion, sa nu pui intrebari...

    RăspundețiȘtergere
  2. I never had anyone applaud when the plane I was on landed.
    What kind of deranged lunatics were you flying with?

    Side note: FUCKING EW!

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce lasi comment in engleza?

    P.S. C.o.N. ramanea in avion pentru ca adormise, nu pentru ca il sechestrasera pilotii pana aplauda. Eu asa am inteles prima oara cand mi-a zis.

    RăspundețiȘtergere
  4. mori.
    ai mers cu wizzair?
    si ai nimerit copii si educatoare si oameni culti aplaudand ca au vazut o noua zi?
    era un cake-bar 1 euro, si o cola 2?
    iar imi furi ideile. dar le spui mai frumos.
    crown, cum adica ramaneai in avion? e prea scump sa te tina acolo.

    RăspundețiȘtergere