marți, 25 septembrie 2007

Puteri paranormale

Am puteri paranormale. Stiu ca multi indivizi pretind ca au studiat nu-stiu-cate carti de ocultism si au devenit vrajitori, druizi, necromanti etc. dar eu chiar am puteri paranormale. Se numeste EGO-simtul, si este o chestie care zace latenta in toti romanii, dar se manifesta in majoritatea.
EGO-simtul este acea abilitate de a prevede chestii care sunt in interesul tau, sau care te pot afecta, astfel dandu-ti ocazia sa le eviti. Eu de exemplu simt cand trebuie sa dispar dintr-o zona, deoarece voi fi pus la treaba daca raman. De asemenea, simt locurile care au mancare, si simt cand taica-miu urmeaza sa paraseasca PC-ul, lasandu-mi ocazia sa il ocup eu, ca un veritabil sacal ce sunt. Din pacate, se pare ca toti cei din jurul meu beneficiaza de acelasi simt, astfel ca nu apuc sa parasesc zona in care voi fi pus la treaba si taica-miu ocupa calculatorul imediat ce ma indepartez de el. Cat despre mancare... eu ii simt prezenta, dar de cele mai multe ori este inaccesibila (simt ca exista mancare, dar se intampla sa fie la cel mai scump restaurant din oras). Acum sincer, cati dintre voi nu ati simtit in voi puterile latente ale EGO-simtului? Cati dintre voi nu au stiut ca vor fi pusi la treaba cu o secunda inainte sa auziti sentinta: "Du-te la magazin" sau "Fa si tu curat dupa caine" etc.? Cati dintre voi nu au fost la un pas de inanitie stiind ca undeva aproape exista mancare? Eu va salut, pe toti acei oameni care au prieteni/frati/surori, cu acest simt mult mai dezvoltat, care pleaca exact la timp, lasandu-va pe voi sa le faceti treaba. Suntem niste martiri!


Candva, cineva o sa scrie o carte despre noi.

2 comentarii:

  1. Probabil si parintii mei au acest Ego-simt, stiind dinainte ca voi refuza sa fac orice fel de treaba in casa, deci nu se mai obosesc sa imi spuna. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. oameni buni:ganditiva ca mai incolo de universul acesta de lumea asta,mai exista un univers al posibilitatilor,unde este posibil orice.eu de exemplu am puteri paranormale,vorbesc cu fantomele din casa bunicilor,bunica mea citeste in carti si parctica spiritismul,la fel cum si eu practic spiritsmul la varsta de doar 16 ani.si de multe ori mi se intampla lucrurui ciudate dar in acelasi timp trebuie sa le si rezolv.si doar eu le pot rezolva in momentul acela.e foarte greu de crezut si de inteles asemenea lucrurui...dar asta e,eu va salut pe toti cei care sunt ca mine care au puteri

    RăspundețiȘtergere