miercuri, 18 iulie 2007

BRB

Azi plec. 2 saptamani in Serbia, langa o manastire. Cei care nu ma cunosc suficient de bine ar putea crede ca asta inseamna un mare calvar pentru mine, eu nefiind o persoana religioasa. Ei bine, adevarul este cu totul altul. Adevarul e ca risc sa nu ma mai intorc, si sa imi indeplinesc visul de a deveni un calugar rupt de lume, care fabrica bere si mananca precum un porc. Inainte sa va panicati sau sa Ii multumiti lui Dumnezeu ca scapati de mine, va anunt ca asta nu se va intampla, cel putin nu acum. Oricat mi-as dori sa imi petrec timpul intr-un loc linistit, sa uit cum suna un motor de masina si sa uit cum arata o fereastra de messenger, nu e acum momentul.
Dar vreau sa va ganditi la asta. Daca ati putea sa va luati viata de la capat, sa pierdeti legatura cu tot ce stiati, sa o dati naibii de tehnologie (inclusiv hartie igienica si paine feliata) si sa va petreceti viata cat mai aproape de natura, ati lua macar in calcul ideea sau ati rade de absurditatea ei?


Nu va obositi sa dati mesaje, bipuri sau sa ma sunati in urmatoarele 2 saptamani, ca n-o sa raspund.

6 comentarii:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

    RăspundețiȘtergere
  2. te iubesc portughezii.
    [observi masculinul? >:)]

    RăspundețiȘtergere
  3. Pf, dupa ce-am citit, am dat pe butonul de comments, si acu` deja am uitat ce vroiam sa scriu + ce am citit...
    Brb :)

    A, da:
    "If death meant just leaving the stage long enough to change costume and come back as a new character...Would you slow down? Or speed up?"

    RăspundețiȘtergere