duminică, 1 iulie 2007

Draci!


Acesta este un post complet lipsit de obiectivism. De obicei incerc macar sa las iluzia ca as fi obiectiv, de data asta nu imi mai pasa pentru ca am draci. Pe cine am draci? Pe acei tembeli care, imediat ce temperatura a trecut de 30 grade s-au dus glont la magazin sa-si ia aer conditionat. Aer conditionat care provoaca acum caderi de tensiune in tot Bucurestiul, si din cauza carora calculatorul meu se reboot-eaza din 10 in 10 minute. Asta de bine ce trecusem peste problema netului care pica si ramanea picat 2 zile.
Eu nu imi iau aer conditionat, din urmatoarele motive: nu vreau sa contribui la supraincarcarea retelei de curent electric, nu vreau sa dau o groaza de bani pe o chestie de care n-am nevoie
(eu ma simt bine de la 30 de grade in sus), berea rece este mult mai eficienta (cu toate astea eu prefer sa beau cafea fierbinte, dar e irelevant acum) etc.
Si in plus, sa va zic ce s-ar intampla daca mi-as lua aer conditionat acum: m-as duce la magazin, as plati o groaza de bani, pentru ca legea cererii si ofertei spune ca, atunci cand toti prostii isi iau aer conditionat, pretul trebuie sa explodeze (prost nu e cine cere, prost e cine da), si mai e si taxa de instalare etc. Cu toate astea, dupa ce ca investesc o suma considerabila, aerul conditionat imi va fi instalat in septembrie, adica atunci cand devine inutil si mai ieftin. Ar fi mult mai convenabil pentru mine sa il platesc in septembrie si sa-mi fie instalat in septembrie, sa beneficiez eventual si de o reducere de sezon, si sa sa platesc mai putin de 50% din cat as plati acum.


Pe scurt, bucurati-va de aerele voastre conditionate in timp ce eu ma bucur de soarele de afara dupa care toti plangeati asta-iarna.

4 comentarii:

  1. Eu am aer conditionat intr-o cutie....pe hol... sta...bine mersi....mama e foarte mandra de el...eu ma intreb daca va fi folosit vreodata.
    Capitala regionala a prazului e saraca... caderi de tensiune de la aer conditionat la noi? peste 50de ani poate....sau daca se trezeste nenea Cup din mormant... el ne iubea prazul...asta..judetul

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma deranjeaza dezacordul "1 comentarii"
    Ma si plictisesc.
    E si efectul berii.

    RăspundețiȘtergere
  3. dati-ne noua curentul vostru... ca avem mai mare nevoie de el.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ti se reboot-eaza pc'ul de la caderile de tensiune, ci de la faptul ca ai jeg in el. la propriu. da cu aspiratorul prin el si o sa mearga ca uns

    RăspundețiȘtergere