joi, 11 octombrie 2007

Magazine cretine

Nu au umbrele roz, dar au reguli tampite. De data asta e vorba de un centru comercial din titan, nu ma intrebati cum se numeste deoarece este complet irelevant. In primul rand, la raionul de mobila, pe toate fotoliile&canapelele erau pancarte (pancarta=coala de hartie A4 supraevaluata) pe care scria mare: "Nu va asezati!". Perfect, nu ma asez. Probabil se asteapta sa cumpar un fotoliu care, din cate stiu eu, poate foarte bine sa fie la fel de confortabil ca o manusa de box infipta in rect. Nu ca as fi avut cea mai vaga intentie de a cumpara ceva, eu fiind acolo din simplul motiv ca n-aveam ce face si trebuia sa-mi ocup timpul asteptand pe cineva.
A doua chestie tampita la respectivul centru comercial este liftul. Din nou, o mare pancarta in el pe care scria: "Liftul este numai pentru urcare, coborarea se face pe scari". Buuuun, urci cu liftul pana la etajul 4, si dupa aia liftul se intoarce la parter. De ce naiba n-ar putea sa se intoarca la parter cu oameni in el, in afara de liftiera ciufuta(urasc liftierele, liftieri n-am prea vazut, de parca oamenii normali sunt prea prosti ca sa apese butoane)?
Si in sfarsit a treia chestie cretina. La etajul 1 era iarasi o pancarta pe care scria: "Sex shop nu-stiu-care, etaj 1(aici)"... Ei bine eu n-am gasit nenorocenia aia de sex-shop, ca sa nu mai vorbesc ca am regretat faptul ca am avut o intentie de a ma duce la buda in respectivul centru comercial. Buda fiind ceva mai PUTIN spatioasa decat o toaleta "ecologica" din parc, si nu ma refer la alea pentru handicapati.

Nu-i asa ca ati vrea sa stiti de ce cautam eu sex-shop? Voiam sa cumpar sex, nu e evident?

Un comentariu: