duminică, 7 octombrie 2007

Mentalitate de roman

Cred ca ni s-a intamplat tuturor macar odata sa ne aflam intr-o masina, sa vedem o groapa in carosabil (sau si mai rau, sa trecem peste ea), si sa zicem: "De ce dracu nu semnalizeaza astia gropile?!". Ei bine asta e mentalitate de roman impacat cu tara lui. N-ar trebui sa ne intrebam de ce nu semnalizeaza gropile, ar trebui sa ne intrebam de ce nu le astupa sau, si mai bine, de ce naiba au aparut gropile in primul rand.
Dar gropile sunt o problema de cand lumea, problema care a fost discutata de zeci de mii de ori. N-are niciun rost sa incep din nou discutiile despre gropile din romania. Pe mine ma preocupa mai mult resemnarea de care devii constient in momentul in care te intrebi de ce nu SEMNALIZEAZA gropile. E aceeasi resemnare care il tine pe Base la putere. Cati dintre voi nu s-au dus la recensamant in ideea ca oricum n-are rost? Cati dintre voi n-o sa voteze peste 2 ani, in ideea ca n-ai cu cine sa votezi? Multi, multi indivizi care considera ca alegerile sunt oricum fraudate si care nu isi dau seama ca nu e nevoie sa fraudezi alegerile, pentru ca sunt destui prosti in Romania. Eu unul va zic de pe acum, peste 2 ani ma voi prezenta la alegeri si il voi vota pe Dan Voiculescu, pentru ca prefer oricand o javra unui idiot. Si nu numai atat, dar prefer sa stiu ca schimbam presedintii ca pe chiloti decat sa ramanem cu acelasi idiot in ideea ca "se poate si mai rau". Da, se poate si mai rau, dar se poate si mai bine. Nu zic ca Voiculescu ar fi mai bun decat Basescu, dar atata timp cat nu se schimba nimic, nu poti sa te astepti sa se schimbe ceva in bine. Si idiotii nu devin destepti peste noapte, trebuie inlocuiti cu altii mai putin idioti.


Eu vorbesc foarte serios ca il votez pe Voiculescu, cel putin asta e parerea mea actuala.

3 comentarii:

  1. eu nu am intrebat de ce nu semnalizeaza gropile, eu ori le ocolesc, ori dau in ele si dup'aia imi bag puli...

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca o sa te intrebi la un moment dat din reflex.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica tu chiar te astepti ca odata si-odata sa mearga lucrurile semi-cum-trebuie in Romania?
    [p.s. da-mi raspunsul feistufeis ca eu n-are net]

    RăspundețiȘtergere