luni, 11 august 2008

Mandru ca sunt roman

...pe dracu! Azi dimineata, cand am ajuns acasa dupa 3 saptamani, sor'mea m-a intampinat in timp ce injuram de mama focului tot ce tine de romania. E groaznic sa te intorci si sa gasesti vreme de cacat, taximetristi nesimtiti, gropi in strada din fata blocului, raliul ala nenorocit care e pe cale sa inceapa si mai presus de toate FUNDURI PLATE!!! Nu imi voi cere scuze nimanui pentru aceasta afirmatie: ROMANCELE AU FUNDURI PLATE SI NASPA. Sarboaicele au funduri superbe si le etaleaza, vezi acolo numai fuste scurte si pantaloni stramti. Unde mai pui ca peste vreo saptamana sau doua incepe festivalul berii in Belgrad?
Pana una alta, incerc sa nu ma gandesc la tonele de bere pe care le-am ratat prin intoarcerea mea prematura, incerc sa nu ies afara si sa fiu orbit de fundurile naspa de romance, incerc sa nu ma uit pe fereastra sa vad vremea mohorata si mai presus de toate sa nu trec pe la palatul parlamentului sa vad pregatirile pentru raliu. In loc de asta, ma gandesc la singurul lucru bun din tara asta: bancote din plastic indestructibile.

3 comentarii:

  1. Ai dreptate. Si din aceasta cauza, cele cu fundul mare sunt discriminate.

    RăspundețiȘtergere
  2. funduri plate...heh, asta se intampla daca stai *aproape de* rahova

    RăspundețiȘtergere
  3. fundurile plate nu au nicio legatura cu rahova, dar un oltean n-are de unde sa stie asta...

    RăspundețiȘtergere