duminică, 31 august 2008

Voluntarii antidrog

Mai demult, ati vazut pe acest blog un stand-up al lui Teo, de la cafe Deko (da, e reclama gratuita si o merita pe deplin). In respectivul stand-up, Teo vorbea de iarba si, in cele din urma, a mentionat ceva despre voluntarii antidrog. Da, ati auzit si voi de ei chiar daca probabil nu i-ati vazut niciodata. Exista, oricat de trist pare acest lucru, oameni care nu au nimic mai bun de facut decat sa iti spuna sa nu te droghezi. Si cine sunt acesti oameni? Niste cretini!
Voluntarii antidrog sunt niste dobitoci care nu ies din casa decat ca sa se duca la scoala, care daca beau o bere cad sub masa, care rosesc cand aud cuvinte vulgare si care se duc la biserica in fiecare duminica. Cu alte cuvinte, sunt niste dobitoci care iti spun sa nu faci o chestie despre care ei nu au habar. Nu au incercat droguri dar iti spun sa nu incerci nici tu. E ca si cum un virgin ar veni la tine sa-ti spuna ca sexul dauneaza grav sanatatii. Asa o fi, dar atunci de ce dracu il practica toata lumea?
Eu unul vreau sa vina la mine un voluntar antidrog cu bratele facute franjuri de seringi, cu cel mult jumatate de creier inca functionala si cu cel putin 5 ani de puscarie la activ. Daca imi zice respectivul sa stau naibii departe de droguri ca altfel ajung ca el, bat in lemn si stau naibii departe de droguri cat oi trai, din respect pentru neuronii mei.


Stati departe de droguri, ca nu stiti ce patiti! Chiar nu stiti, nici eu nu stiu, dar presupun ca nu e ceva bun... ... bleh

6 comentarii:

  1. pfffffff....deja m-am saturat sa intru zilnic si tu sa nu fi publicat inca nimic..

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau sa vad ca nu mai ai nimic nou

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e. si am preluat si eu ideea, pt ca ai pus-o in cuvinte exact cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  4. trec printr-o perioada mai plictisita, nu mai am subiecte de care sa-mi pese suficient cat sa scriu ceva decent

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite..scrie despre tipe. Sau scrie despre o zi normala de-a ta. sau despre facultate..sau plt..despre o carte..dar scrie

    RăspundețiȘtergere