luni, 15 decembrie 2008

Televizoare color

Ce n-am inteles eu niciodata sunt reclamele la televizoare. Ca sunt samsung, panasonic sau mai stiu eu ce alta marca de renume care isi permite sa-si faca reclama, toti vor sa evidentieze calitatea imaginii la televizoarele lor. Desigur, pentru a face acest lucru trebuie sa arate niste imagini care sa te lase cu gura cascata pe care, chipurile, numai televizoarele lor le pot afisa.
Acum stau si ma intreb, eu nu vad imaginile respective la televizorul meu de acasa? Televizor care poate sa fie foarte bine si marca "made in URSS", dar afiseaza aceleasi imagini, nu? Cu alte cuvinte, reclamele lor sunt doar atat de bune cat e si televizorul pe care il detin deja. Daca am un televizor alb-negru as putea foarte bine sa zic: "ce cacat de televizor incearca astia sa-mi vanda, tot alb-negru e".
Pana una alta, singurul lucru pe care m-ar putea respectivele reclame sa ma convinga sa fac ar fi sa ma interesez ce placa video au folosit ei la realizarea reclamelor, in fond doar asta e relevant.

Un comentariu:

  1. din cand in cand iti mai dai seama cat incearca astia sa te futa cu televizoru. nu te mai uita!

    RăspundețiȘtergere