luni, 5 ianuarie 2009

A fi sau a nu fi platit degeaba

Lumea nu este un loc corect si m-am impacat de mult cu aceasta idee. Cei bogati se imbogatesc si mai mult iar cei saraci ajung sa moara de foame. Asa a fost de la inceputurile lumii si asa o sa fie si de-acum incolo iar noi nu putem face nimic ca sa schimbam asta. Si totusi de ce inca ma enerveaza faptul ca unii oameni castiga o caruta de bani facand un lucru pe care ar putea sa-l faca si o maimuta lobotomizata?
La concluzia de mai sus am ajuns cand ma uitam la mtv2. Mtv2 este un post de televiziune cu profil muzical dedicat genurilor mai putin populare cum ar fi indie/rock/alternative etc. Presupun ca va imaginati cine sunt oamenii care urmaresc acest post de televiziune: adolescenti rebeli sau ceva de genul. Mie mi se pare destul de clar faptul ca respectivii adolescenti rebeli nu au nici cea mai vaga intentie sa citeasca o revista despre tractoare sau sa colectioneze tractoare de jucarie. MIE mi se pare clar, dar idiotului care se ocupa de marketing pentru respectiva revista nu i se pare, deoarece i-a venit ideea geniala sa cumpere spatiu publicitar la mtv2.
Poate se gandea ca asa o sa atraga tineretul Marii Britanii (mtv2-ul pe care il prind eu e englezesc si revista cu tractoare la fel) spre minunata lume a agriculturii. In fond, de ce ar visa un adolescent sa fie vedeta rock sau actor sau mai stiu eu ce naiba meserie glorioasa cand ar putea sa fie fermier? Evident, din toti acei adolescenti care se viseaza muzicieni probabil sunt cativa care vor ajunge sa conduca tractoare, dar asta nu inseamna ca isi doresc lucrul asta sau ca vor incepe sa se documenteze din perioada adolescentei.
Pe scurt, individul care a avut geniala idee sa difuzeze respectiva reclama pe respectivul post de televiziune e un cretin si ma oftica gandul ca are un salariu astronomic dupa standardele mele de roman. Sictir, plm.

6 comentarii:

  1. Un lucru am observat si eu.
    Cei care 'merg' in directia curentului nu ies in evidenta, dar cei care fac opusul ies in evidenta. Poate fi asta o strategie de video marketing si indivizii aia stiu ce fac, pentru ca o reclama la TV nu costa 2 lei. Nu as fi surprins ca tot pe un post de muzica sa se faca reclama la unelte de pescuit.
    De ce nu?
    Sigur ar iesi in evidenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, iese in evidenta, dar fara succes. Indivizii respectivi vor remarca reclama, dar nu vor cumpara produsul

    RăspundețiȘtergere
  3. tu ai remarcat produsul si prin tine multi au auzit de el.si-au atins scopul.parerea mea

    RăspundețiȘtergere
  4. pai vezi,iti plac tractoarele si te uitai pe mtv 2.Deci nu au facut reclama aiurea:)) au facut-o pentru tine si cei ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. ma simt flatat ca cineva a platit o groaza de bani pt spatiul de reclama doar pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere