joi, 1 ianuarie 2009

Gen, la multi ani si toate alea

Fara urari lungi si cretine, fara entuziasm absurd, plm. A trecut si anu ala, asta o sa fie mai naspa dar sa nu ne gandim la asta pentru moment. Mai bine sa ne petrecem timpul blestemandu-ne cunostintele asa, prieteneste.
Faza e ca exista pe lumea asta doua categorii de oameni. Ar fi trei dar pe aia care pe 1 ianuarie nu-s mahmuri mi-e si sila sa-i pomenesc. Deci, oamenii care sunt mahmuri in aceasta mirifica zi se impart in 2 categorii. Cei care dorm ca vitele si ceilalti, care au camere cu vedere la soare. Eu sunt unul din acei oameni cu vedere la soare si nu sunt singurul. Suntem multi si uniti de acest blestem care atarna deasupra capetelor noastre: soarele!
Am putea concluziona ca lui Dumnezeu nu-i plac betivii si asa se razbuna pe noi, dandu-ne un 1 ianuarie insorit. Am putea la fel de bine sa concluzionam ca nu exista Dumnezeu sau ceva de genul. Am putea sa facem multe, dar mai bine stam naibii cuminti si asteptam sa treaca aceasta zi, cea mai cacacioasa din an. Partea buna e ca, oricat de speciala s-ar dori ziua asta, tot 24 de ore are... sper

5 comentarii: