marți, 21 august 2007

Din ciclul: prostii in filme americane

Trecand peste deja obisnuitele masini care explodeaza orice le-ai face si indivizi care se bat cu 50 de ninja odata, pentru ca au bunul simt sa ii atace pe rand, stau si ma intreb... o sa vad vreodata un psihiatru intr-un film american care sa nu spuna "E normal ca un copil sa aiba un prieten imaginar".
Considerati-ma de moda veche, dar eu consider ca un copil cu un prieten imaginar este un viitor sociopat. Eu n-am avut prieteni imaginari(poate pentru ca eram prea ocupat cu plonjoanele in cap de pe biblioteca), desi aveam o imaginatie bogata, copil fiind. De altfel nu cunosc pe nimeni care sa fi avut prieteni imaginari, sau cel putin nimeni care sa recunoasca asta. Chiar cred ca daca as fi avut un prieten imaginar si as fi fost destul de prost sa recunosc asta, as fi fost de rasul gradinitei/scolii, si probabil mi-as fi luat si bataie.
Ei bine, ce inseamna asta? Sunt americanii retardati sau romanii inapoiati? Pe scurt... da!


Nu sunt nebun, sau cel putin asa imi spun vocile(c)

6 comentarii:

  1. Da, numele lui era Morrigan. Imi dadea bere ocazional
    [which reminds me: nu mai tin minte din ce cauza ai zis ca-mi dai o bere, dar ai sa-mi dai o bere.....ti-am zis ca vin sambata?]

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tot e imaginar, inseamna ca iti vei plati singura berea

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, ii facea cinste cu bere imaginara si deci platea cu bani de la Monopoly. Onishka has to buy me a beer. A real one!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca trebuie sa-ti dau berea aia.
    He, however, has to buy me a real beer as well.
    Mai mereu trebuie sa-mi dea o bere...habar n-am cum reuseste...

    RăspundețiȘtergere