duminică, 26 august 2007

Iadul pe pamant.

Pentru cei care inca se intreaba daca am fost conceput in iad, ramanand surprinsi de faptul ca mie imi plac temperaturile de 30 de grade, am o explicatie. Nu am fost conceput in iad din cate stiu eu. Nici macar nu m-am nascut acolo... iarasi, din cate stiu eu. Dar ma pot mandri cu faptul ca locuiesc acolo. Si aici ma refer strict la acei 20 de metri patrati (sau cati dracu or fi) care reprezinta camera mea. Un singur pas facut in incinta camerei mele in momentul de fata v-ar face sa ma aprobati neconditionat, locul ala este iadul pe pamant. Si nu ma refer doar la eterna dezordine. Mai nou am descoperit inca o chestie foarte interesanta la camera mea.
Eram in sufragerie, unde e racoare spre frig. Afara ploua si este racoare spre frig. In camera mea, geamul este deschis 24 de ore din 24, ar trebui sa fie racoare spre frig. Dar, SURPRIZA! In camera mea este al dracului de cald, si nu imi explic de ce. Nu ma plang, am o scuza pentru a dormi in sufragerie. Si cand scriu "dormi" va rog sa intelegeti "a petrece noaptea calare pe calculator".


Abandon all hope yee who enter here!

2 comentarii:

  1. Probabil ca asta e modul in care camera ta iti spune "Welcome home [bitch, i hope you die] and burn in hell! Did i just say that out loud?"

    PS: Camera mea are 14 mp, a ta sigur nu are 20!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai 20 n-are... dar are cel putin 16

    RăspundețiȘtergere