luni, 20 august 2007

Prostie, trademark Romania

Cu totii stim ce inseamna trenul personal. Este acel simulacru de tren, sub forma unui focar de infectii care provoaca dorinta subita a unui vaccin antitetanos. Unde mai pui ca e aglomerat si se misca incet?
Ei bine, in privinta aglomerarii... am dubii. Voi inceta sa critic "trenul" si voi incepe sa critic romanii prosti, multumindu-le in acelasi timp pentru calatoriile mele placute cu trenul personal. Ce-mi veni? Imi veni ca azi (tehnic vorbind, ieri), la ora 13:11, ma chinuiam sa ma urc in trenul personal spre Ploiesti, pentru ca intrarea era blocata de o baba cretina care isi lua ramas-bun de la dracu-stie-cine.... in mijlocul usii (usa dubla, nu imi dau seama cum reusea baba sa o blocheze pe toata). Eu deja ma impacasem cu gandul ca nu mai gasesc niciun loc liber, si va trebui sa calatoresc in picioare. Asta deoarece vazusem ce puhoi de lume se urcase in ultimele vagoane. EXACT!!! In ultimele vagoane, pentru ca idiotii nu s-au obosit sa se duca si in primele, unde aveam loc sa joc si fotbal daca as fi avut cu cine. Astfel ca am avut pentru prima data o calatorie relaxanta, care a parut si mai scurta, cu acest "tren".

As vrea sa multumesc inventatorului spiritului de turma, care se gaseste in ADN-ul romanesc de calitate proasta...

5 comentarii:

  1. awww te-ai dus la ploiesti.
    ouuut of love

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu inteleg de ce nu te duci tu cu accelerat cu nashu, poate uneori nu trebe sa platesti, te bagi si tu la buda... faze...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu ma duc cu nasu pentru ca biletu e 25000 si in plus eu am invatat de la o generatie mai veche ca la nas se apeleaza cand esti cu grupu, nu un singur pulalau

    RăspundețiȘtergere
  4. ...sau cand esti in grup de mai multi pulalai ;)))

    RăspundețiȘtergere