sâmbătă, 21 iunie 2008

Controlori RATB

Toata lumea ii injura. De cele mai multe ori pe buna dreptate, dar sunt si ei oameni pana la urma. Deja imi imaginez ganduri nervoase plimbandu-se prin creierii de blatisti ai cititorilor acestui blog. Da, imi dau seama ca v-ati luat amenzi pe ratb, dar imi dau seama si ca eu probabil mi-am luat mai multe decat voi, asa ca stiu mai bine ce zic.
Deci, revenim la ideea initiala: si controlorii ratb sunt oameni. De ce? Pentru ca, la fel ca toti ceilalti oameni, au o lista de prioritati in care nu figureaza simtul datoriei. Inaintea simtului datoriei se situeaza chestii chiar interesante precum lenea sau lacomia. Controlorii vor prefera intotdeauna sa primeasca spaga decat sa dea o amenda, deci sunt lacomi. Controlorii nu te vor duce (aproape) niciodata pana la o sectie de politie daca nu ai actele la tine, deci sunt lenesi.
Dar lenea nu se opreste aici si astfel ajung in sfarsit unde voiam de fapt. METODA DE TRISAT IN RATB (ca doar si noi suntem oameni si ne place sa trisam):

Pasul 1: Cumperi bilete o vreme, pe care le utilizezi, preferabil, doar pe traseele mai periculoase (daca faci blatul in Bucuresti se presupune ca stii care sunt).

Pasul 2: Toate biletele sus-mentionate vor fi tinute la un loc si le vei lua mereu asupra ta (cel putin 6 bilete ar fi de preferat pana sa treceti la pasul 3).

Pasul 3: In momentul in care te vezi fata in fata cu hidoasa legitimatie de controlor ratb, scoti mormanul de bilete din buzunar (sau unde le tineti voi), le oferi controlorului si spui: "E unul din astea".

Pasul 4: Te dai jos din masina fara a fi pus in situatia neplacuta de a plati o amenda si fara a fi platit in prealabil abonament sau bilet.

Am o singura intrebare sa va pun: Voi, in locul controlorilor, ati verifica teancul respectiv de bilete ca sa vedeti daca au fost compostate in autobuzul respectiv? E o intrebare retorica, normal ca n-ati misca un deget pentru ca sunteti niste lenesi, ca toti oamenii, inclusiv acei controlori.

Dar totusi... cum naiba ajungi controlor ratb?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu