vineri, 6 iunie 2008

Excentricitatea

De azi, ma pot considera un excentric. Din nu stiu ce motiv, m-am trezit in jur de 8:00... a.m.... chestie ciudata din moment ce nici macar nu aveam ceasul pus sa sune si abia dormisem vreo 3-4 ore. Cert este ca pe la ora 12:00 am devenit constient de acuta lipsa de tigari de care sufeream, asa ca am hotarat sa imi cumpar tigari. Un pachet de tigari costa 53 000, eu aveam 52 000 marunt si nu aveam chef sa schimb nici macar 10 000. Lipsa mea de chef era atat de mare incat am cautat inca o moneda de 1000 lei. Nu m-am chinuit mult sa caut, deoarece am gasit destul de repede o moneda cu ceva lipicios pe ea, sa-i spunem mazga. Desigur ca trebuia sa curat respectiva mazga inainte de a ma duce cu moneda la magazin, eu fiind un om cu bun simt. Asa ca am spalat moneda cu detergent de vase si cu buretele de sarma. Nu stiu ce fel de om face asa ceva, nici macar pe seama lenii nu poate fi pusa aceasta actiune. Posibil ca menirea mea in viata este sa spal bani sau poate pur si simplu nu-mi place sa primesc restul in monezi, cert este ca nu e o chestie normala, asta ca sa stiti si voi cu cine aveti de-a face.

3 comentarii:

  1. iti lasasem vreo 2 tigari, taranule :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww si m-ai trezit si pe mine la 8.
    Stii ca am adormit la loc, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte foarte bine scris, imi aduce aminte de articolul meu cu sex pe bani. cred ca sunt sister-articles. imi place!

    RăspundețiȘtergere