miercuri, 25 iunie 2008

Idioti

Urasc oamenii cu idei. Acei oameni cu idei multe se numesc idioti. E vorba de idei multe si proaste, cateodata deloc realizabile. Dar ei au idei. Si eu am idei irealizabile, dar prefer sa le tin pentru mine cat mai mult posibil, stiind ca nu sunt in stare sa le realizez. Am si idei proaste si as vrea sa ma pocneasca cineva cand le expun. Chestia asta cu ideile functioneaza dupa principiul "drumul spre iad e pavat cu bune intentii". Asa si drumul spre boschetarie e pavat cu idei nu-neaparat-asa-de-bune.
Intrebarea mea este: Daca le dai o scandura peste ceafa acestor oameni, se trezesc la realitate sau se tampesc si mai rau? Nu sunt genul de om care sa-si asume riscuri inutile, daca stie cineva despre ce vorbesc si a incercat metoda de mai sus, il implor sa-mi spuna si mie daca a mers. Daca merge, nu mai plec fara scandura de acasa si de fiecare data cand aud "Bai am o idee geniala", scot frumusel scandura si o pregatesc pentru ce urmeaza. Poate e chiar o idee buna, dar sansele sunt aproape nule.
Nu cunoasteti acesti oameni? Ba da, ei sunt motivul pentru care salile de repetitii sunt pline cu trupe de cretini care canta 2-3 coveruri dupa nirvana, deoarece cineva a avut ideea geniala sa-si faca trupa. Ei sunt motivul pentru care niste prosti fac pana in mijlocul autostrazii, deoarece cineva a avut ideea geniala sa faca o plimbare pana la kilometrul 19. Ei sunt motivul pentru tot ce e rau in lume, deoarece CINEVA A AVUT O IDEE SI NISTE DOBITOCI S-AU LUAT DUPA EL.
Visez la o lume in care sa merg pe strada si sa vad oameni batand alti oameni cu scanduri, urland ca dementii: "Mai ai idei? MAI AI IDEI?!?! F***-ti m****i ma-tii cu ideile tale cu tot!!!!!!!"

2 comentarii: