vineri, 30 mai 2008

Curent electric si WC-uri

Ma declar infrant de tehnologie. Adineauri mi-a picat curentul electric si primul meu gand a fost: "eu ce dracu fac acum?". Calculator nu, televizor nu, nici macar sa cant la chitara nu puteam, amplificatorul neputand fi alimentat la pedale. E inca o ora prea matinala ca sa ma gandesc la iesit in oras, n-am nicio carte in casa pe care sa vreau s-o citesc, imi intelegeti voi dilema.
Totusi, nu mai exista nimic in lumea asta care sa nu depinda de curent electric? In afara, desigur, de rezervorul de la WC care, slava domnului, nu trebuie bagat in priza. Cred ca in urma cu vreo 10-15 ani inca aveai ce face si fara electricitate, dar cum te descurcai fara telefon mobil?
Acest ultim gand imi sta pe creieri de ceva vreme, cand am realizat ce urmari grave a avut aparitia telefonului mobil. Acum, oamenii intarzie ca porcii la intalniri, deoarece pot oricand sa te sune sa-ti spuna ca intarzie. Inainte, stabileai o ora, plecai de acasa si ajungeai la timp deoarece nu aveai incotro. Stiai ca la universitate sta un prost care te asteapta si n-ai cum sa-l anunti ca intarzii, asa ca te grabeai.
As vrea acum sa zic: "GATA, ma las de tehnologie, ma mut in munti, fara televizor, fara calculator, fara telefon!" dar nu pot. Sunt dependent de aceste chestii groaznice care trebuie bagate in priza. Nu-mi place sa ma impiedic la tot pasul in cabluri, dar m-am obisnuit asa si nu mai pot concepe viata altfel. Sunt jalnic si nu-s singurul.

5 comentarii:

  1. chestia asta o ziceam acum cateva zile pe un forum.
    Apropos... degeaba exista telefonul mobil. Cei ce intarzie sunt destul de nesimtiti incat sa nici nu te sune. De unde, vei pleca mai devreme daca nu ajung la timp. Problem Solved

    RăspundețiȘtergere
  2. baaaa, am realizat o chestie tare rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. ceea ce ma scoate pe mine din sarite legata de telefonul mobil e momentul in care esti cu o persoana (sa zicem ai iesit de la cursuri si mergeti acasa) si persoana respectiva se apuca sa sune diverse alte persoane pentru a conversa...helloooo !!! eu ce sunt!?? mobila de strada...talk to me stupid (o persoana in carne si oase langa tine) nu cu cineva care e cine stie unde si cu care sigur ai putea vorbi dupa ce we go our separate ways....am ajuns atat de rau incat nu mai stim sa comunicam cu oamenii direct..avem nevoie de tot felul de aparate si gadgeturi ...sa ne fie rusine :(!

    RăspundețiȘtergere