miercuri, 19 noiembrie 2008

Din ciclul "seri dubioase"

De fapt nu exista seri dubioase, doar dimineti dubioase. Sunt diminetile cu discutii tembele si situatii cretine.

CUM sa pleci direct la munca pentru a-ti recupera mp3 player-ul ca sa nu te plictisesti in drum spre serviciul maica-tii unde te duci pentru a lua niste chei care iti sunt necesare pentru a intra in casa, unde te duci ca sa faci dus pentru a putea ulterior sa te duci la munca?!?!??!?!

(In caz ca nu v-ati prins asta a fost o situatie cretina. Nu e a mea, eu nu-mi uit cheile si nu muncesc)

Trecem la discutii cretine (no comment :|):

Matei: bai
Matei: tu mai tii cumva minte de ce am ras aseara?
Matei: ca nici eu nici bogdan nu mai stiam de ce
Matei: doar ca am avut o repriza de ras isteric
Liviu: daaaa
Liviu: cand am cazut eu in genunchi ?
Matei: ha?
Liviu: de ras
Matei: nu
Matei: sau nu mai stiu
Liviu: nici eu nu mai stiu
Matei: cacat
Matei: bah dar era amuzant
Liviu: era

Adevarul e ca puteam sa gasesc un subiect mai interesant (cum ar fi controlorii care sunt pretutindeni in statie dar dispar in momentul in care iti cumperi bilet... controlori ninja) dar de ce sa stric o dimineata dubioasa cu chestii serioase?

6 comentarii:

  1. ...de unde concluzia ca nu prea are sens sa bei. Alcool.

    Si asa am devenit cel mai mare fan al CEAIURILOR! (de altfel si cele mai erotice licori ever...):)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu era vorba de alcool... era ceva filosofic... un fel de a spune sunt eu fara sa am nevoie de tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. mama cat de liviu a fost commentu asta :))... deep.




    ..still dumb

    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Liviule, ai devenit unitate de masura

    RăspundețiȘtergere