marți, 11 noiembrie 2008

Oameni fara suflet

M-am uitat la filme horror, am citit carti de Clive Barker si John Saul (Stephen King e prea bland pentru gusturile mele) si m-am uitat la infamele stiri de la ora 5. Cu toate astea, in viata mea n-am vazut nimic mai sinistru decat angajatii de la McDonalds. Nu cred ca am vazut vreodata pe cineva care sa lucreze la McDonalds si sa arate de parca ar mai avea inca suflet.
V-ati uitat vreodata atent la ei? Ati vazut vreo urma de speranta in ochii lor? Ma indoiesc, oamenii astia si-au vandut sufletul respectivei corporatii. Sunt niste zombi, numai ca in loc de "braaaaaaaaains!!", ei exclama "cola, fanta, sprite?". Eu unul nu mai pot pune piciorul intr-un McDonalds fara sa imi imaginez lucratorii de acolo, in uniformele lor macabre, spunandu-mi pe un ton plangaret sa ii ucid, curmandu-le astfel suferinta.
Problema e ca nu ma deranjeaza chestia asta... voi continua sa sprijin acest simbol al globalizarii si al decadentei, mancand simulacre de carne si alte chestii care ma aproprie de groapa cu fiecare imbucatura. De ce? Pentru ca sunt la indemana fir-ar ele ale naibii!!!

Un comentariu:

  1. Mai ingrozitor este Ronald. Ma sperie treaba aia care ZAMBESTE...cu dintii nitel galbeni parca, DAMN!

    Despre angajati...actually, fiind extrem de sociabil si bagator in seama, chiar leg 2-3 cuvinte cu ei si, daca esti si tu uman, parca se dezmortesc si ei si-si ies din transa...

    RăspundețiȘtergere