vineri, 14 noiembrie 2008

Vise taica, vise...

Am fost si eu copil candva. Imi placeau masinile de jucarie la fel de mult ca oricarui alt copil. Pe atunci erau la mare moda Ferrari, Lamborghini, Corvette, Porsche si alte supermasini. Un copil care avea o macheta de Ferrari F50 era privit de ceilalti copii ca si cum ar fi avut adevarata masina. Nimic ciudat pana acum, nu? E normal ca un copil sa viseze ca intr-o buna zi sa posede si el o supermasina.
Si iata problema, mai nou copiii se pare ca nici macar sa viseze nu au voie. Modelele de Ferrari si Lamborghini, desi exista in continuare, impart rafturile magazinelor cu machete de Peugeot 206, Opel Astra si in curand probabil si Dacia Logan sau Daewoo Matiz. Ce fel de copil vrea sa primeasca de craciun o macheta de Opel Astra? Ce fel de parinte ii daruieste copilului sau asa ceva? Refuz sa cred ca sunt strict pentru oamenii mari care chiar poseda respectiva masina. Imaginati-va un copil care ii spune tatalui ca atunci cand va fi mare o sa-si ia un Ferrari si primeste urmatorul raspuns:

"Cand o sa fii mare o sa muncesti in fabrica, la fel ca tac-tu, si daca esti norocos o sa-ti cumperi un Opel Astra in leasing, pe care o sa-l platesti in fiecare luna timp de 10 ani! Sa nu te mai aud cu Ferrari si alte prostii!"

Nasol moment, nu? Chiar de cacat as putea spune, daca nici macar sa visam nu mai avem voie.

6 comentarii:

  1. e foarte trist sa constientizezi toate astea, mai bine te faci ca nu le observi

    RăspundețiȘtergere
  2. te ador! ..si imi doresc tare tare mult sa te mai intalnesc o data!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce iti e si cu fanele astea ..

    RăspundețiȘtergere
  4. vai matei, vreau sa-ti sug parapopilicanita limfohidrica si sa se mai intalneasca odata cu omuletu meu, cred...
    baaa, eu am avut f50 d-ala cat un mouse... si inca unu cam cat un caiet a4, daca nu mai mare, la care se deschideau si usile si capota si in spate... am dat pe ea o gramada de casete de terminator =))

    RăspundețiȘtergere
  5. macar sa fie fana si nu fan... Eu am avut un f50 si un land rover, ambele cam pe la dimensiunile unui modem astral bun de aruncat pe geam. Folosim si noi unitati de masura care ne sunt la indemana

    RăspundețiȘtergere