luni, 19 mai 2008

Gayfest

M-am uitat la stiri de dimineata. Cu aceasta ocazie am aflat ca incepe gayfest... nici nu stiam ca a ajuns la rangul de festival... nici nu doream sa stiu. Cert e ca asta inseamna DIN NOU un mars al poponarilor si DIN NOU o repriza de aruncat cu pietre in ei. Nu-mi plac poponarii, dar aruncatul cu pietre in ei este stupid. Dar sa nu cumva sa va inchipuiti ca sunt pacifist sau pro-egalitate sau mai stiu-eu-ce-naiba. In niciun caz, in schimb sunt constient de urmarile pe care le poate avea aruncatul cu borduri in poponari.
Reprezentantii extremei dreapta, care oricum nu-s priviti cu ochi buni, vor protesta impotriva homosexualilor cat mai violent posibil. Homosexualii vor profita de acest lucru ca sa se victimizeze si sa urle in gura mare (specialitatea lor) ca-s persecutati. Idiotii care ne conduc tara va trebui sa le inchida gurile ca sa dea bine in ochii UE si a Americii, pe care le tot pupa in cur. Ca sa le inchida gurile va trebui sa le dea mai multe drepturi (a se observa ca dintr-un cacat de parada s-a ajuns la un intreg festival) si nici nu ne vom da seama cand o sa devina legale casatoriile intre persoane de acelasi sex in Romania. Daca o tinem tot asa, in 10 ani o sa fie obligatorie homosexualitatea, dupa cum spunea bancul.

8 comentarii:

  1. Oricum, din randul tinerilor intre 15 si 25 de ani, nimeni nu mai vrea sa se casatoreasca.
    Degeaba ar legaliza-o

    RăspundețiȘtergere
  2. reprezentantii extremei dreapta(tristii de la noua dreapta) se vor aduna cu niste babe, preoti, icoane, pancarde si vor spune ca e pacat de dumnezeu si de patrie sa aiba loc astfel de manifestari. sa moara toti

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare are dreptul la o parere proprie, dar manifestarile de orice fel ma lasa rece, inclusiv manifestarile anti-manifestari

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm.. ma intreb in cat timp vor fi manifestatiile contra heterosexualitate... plm, democratia prost inteleasa este una dintre cele mai mari plagi ale societatii

    RăspundețiȘtergere
  5. err... da... manifestatii, nu manifestari, greseala mea

    RăspundețiȘtergere
  6. Cineva va observa ca nu i-a fost publicat comentariul. Asta pentru ca nu imi place sa se razboiasca oamenii pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. intamplarea face sa fiu de acord cu bogdan in ceea ce priveste democratia prost inteleasa si prima parte a comentariului lui nu mi se pare ofensiva pentru nimeni cu un pic de simt al umorului. Nu ii sterg comentariul doar pentru ca s-a simtit ofensat cineva care nici macar nu isi argumenteaza punctul de vedere.

    RăspundețiȘtergere