vineri, 2 mai 2008

Enjoy your vama!

Toata lumea e in vama veche in afara de mine. Eu n-am vrut sa merg in vama, deci nu m-am dus. E greu de inteles asa ceva? E greu sa nu faci un lucru desi toti cunoscutii tai il fac?
Nu imi place vama veche! Nu suport aglomeratia, pustanii teribilisti si cretini, metalistii care vor sa se imbete departe de ochii parintilor, punkerii care vin unde sunt sanse mai mari de scandal si in special DOBITOCII CARE VIN IN VAMA PENTRU CA E COOL!!!!
Am fost acum vreo 2 ani in vama. Nu era week-end, nu era 1 mai, nu era stufstock si totusi era o aglomeratie de nedescris. Cand a venit week-end-ul a fost si mai rau, toti cocalarii din celelalte statiuni stateau la coada la shaorma in vama veche in timp ce eu muream de foame. De ce as vrea sa repet experienta? De ce sa fiu si eu o oaie care sta capra cand i se spune si sa merg in vama?

Degeaba imi spuneti ca va place vama ca eu nu va cred, mergeti acolo pentru ca acolo merge toata lumea. Ati incercat vreodata sa propuneti altceva sau nici macar nu aveti alte idei?

6 comentarii:

  1. Dupa algoritmul: toti prietenii tai se duc in Vama si tu te distrezi cu prietenii tai; te duci in Vama.
    E traditional, oricat de imputita ar fi.
    Traiasca spiritul comunist din noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. BRAVO!
    si eu am scris o chestie pe tema asta mai demult putin.

    ma bucur ca mai e CINEVA care are EXACT aceeasi idee.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar mai citeste cineva articolele vechi?

    RăspundețiȘtergere