joi, 15 mai 2008

Iar emo

E ultima oara cand mai scriu despre ei, nu merita sa le acordam atentie. De fapt, de asta si scriu, deoarece in ultima vreme li se acorda prea multa atentie si asta nu e bine.
Oameni buni, cretinii astia nu vor DECAT sa li se dea atentie, de ce sa le facem pe plac? O pustoaica de 12 ani s-a sinucis, are vreo legatura cu faptul ca era emo? Nu, emo nu se sinucid, doar ameninta ca vor face asta pentru a atrage atentie. Tipa avea probleme si le-a rezolvat cum considera ea mai bine, cu asta am inchis subiectul. Si din cauza pustoaicei respective, acum toti emo din tara se bucura de mult mai multa atentie decat merita. Eu unul propun sa-i ignoram. Acum mi-ar fi sila chiar si sa fac misto de unul daca mi-ar aparea in fata, pur si simplu nu merita, in schimb daca ii ignoram s-ar putea sa observam ca incetul cu incetul vor disparea.... macar de s-ar ignora si ei intre ei.

5 comentarii:

  1. Amin, frate
    Deja mi s'a taiat de emo shmemo. Pana mea, acu si daca asculti orice fel de rock, esti considerat iemo, ca te imbraci in culori inchise and whatever the fuck.
    Cretina aia mica de s'o sinucis, aia era o panarama si jumatate, cu droguri in sistem si'o pwla'n cur, si chiar ma bucur ca s'o sinucis.
    Si kkt'ul asta iemo e la noi in tara mainstream doar de anul asta. Acu cativa ani, daca intrebai pe unu care acu e mare iemuist, ce e aia emo, habar n'avea. Da' acu toti au freze cu juma de par pe ochi si care arata ca un black sea urchin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unul care e acum mare "iemuist", dupa cum zici tu, nu numai ca nu stia ce-i aia emo acum cativa ani, dar cunostintele lui in materie de muzica se limitau la cantece de leagan. Si inainte sa o crucifice cineva pe pretty.damned pt ca se ia de emo desi ea asculta emo, va anunt ca muzica nu are nicio vina. In alta ordine de idei, n-as merge pana acolo incat sa zic ca ma bucur ca s-a sinucis cineva, chit ca ma lasa complet rece.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chestia asta cu label'urile mi se pare cretina.
    Nu stiu ce legatura are muzica (,) cu emo.
    Presa cauta pur si simplu un escape goat pt cretinii care n'au ce face.
    (si chiar ma asteptam sa zici ca ascult emo :P nu ma deranjeaza)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca vei reciti comentariul meu s-ar putea sa constati ca nu m-am luat de faptul ca asculti emo. Si eu ascult emo, unele trupe sunt geniale (bine, pe MCR chiar nu-i suport, dar trecem peste)

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu ca nu te-ai luat de mine pt chestia asta. Dar ma asteptam sa o amintesti :P
    Si da, MULTA lume nu'i suporta xD M-am obisnuit cu ideea

    RăspundețiȘtergere