marți, 19 iunie 2007

Exagerari


Pana la urma m-am hotarat sa scriu despre exagerari... de cativa ani tot am subiectul in cap si mi-a fost lene sa scriu. E cazul sa termin odata si pentru totdeauna cu el.
Pe scurt... ce ar fi viata fara exagerari? Intotdeauna cand cineva povesteste o chestie o sa exagereze un pic, si ceilalti sau o sa puna botu ca prostii, sau o sa ii spuna sa nu mai exagereze. Perfect, nu mai exageram, povestim totul folosind date exacte. De exemplu, in ziua X nu am fumat 2 pachete de tigari, am fumat 1 pachet si 19 tigari, dar avand in vedere ca fiecare tigara a fost fumata, in medie, pana la 0.5 cm de filtru, adica am irosit 19,5 centimetri de tigara, ceea ce inseamna ca de fapt nu am fumat 39 de tigari, am fumat 35,1 tigari. Dupa acelasi rationament, nu am facut in ziua Y o ora pe drum, am facut de fapt 36 de minute din momentul in care m-am urcat in autobuz pana cand m-am dat jos, plus 4 minute si 30 de secunde cat a durat drumul pana in statie, plus 5 minute si 20 de secunde cat am stat la magazin sa imi iau guma de mestecat, plus 10 secunde cat am stat pe loc chinuindu-ma sa deschid pachetul de guma...
Daca nu am exagera, asa ar suna toate povestile noastre, asa ca va rog frumos, lasati-ne pestii pe care ii prindem sa aiba 50 de kilograme, lasati-ne sa parcurgem distante de 15 kilometri intre 2 puncte aflate la 8 kilometri distanta, pentru ca altfel nu are viata haz.


Si nu va mai ganditi la prostii de fiecare data cand auziti de centimetri

7 comentarii:

  1. Exemplele tale sunt de aproximari, nu exagerari.
    Exemplu de exagerare: I-am dat Oanei masina si idioata a intrat in camp dar eu n-aveam ce sa-i fac la viteza aia.-Ce viteza?- 30km/h/:). Voiam sa trag frana de mana dar mi-era frica ca-mi "fac sex" motorul si doamne fereste, ce-mi zicea tata daca se intampla asta?

    Restul sunt aproximari inofensive *batting eyelashes.
    Ca atunci cand ai zis ca-ti dau o bere si-ai baut si din berea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. Am baut din berea ta pentru ca mi-ai dat-o. Si tu te-ai oferit sa-mi dai bere, in repetate randuri as putea preciza. Aproximari, exagerari... tot dracu ala e... mi-e lene sa scriu ceva inteligent azi

    RăspundețiȘtergere
  3. In ziua aia nu.
    Ultima data cand am vrut sa-ti dau bere a fost cand m-ai mintit ca m-ai fi asteptat la gara. Remember that?

    Atunci eram in pana cu banii si tot ti-am dat bere.
    Si tu te plangi ca ma astepti la gara >:P
    Nu-i vina mea ca bei repede.

    Nu spun ca-i stupid ce-ai scris, din contra... Doar ca nu-s exagerari. . .

    RăspundețiȘtergere
  4. spun eu ca e stupid ce am scris, mi-e somn si... ma rog, stii tu

    RăspundețiȘtergere
  5. Look what I did!
    Look what I did!
    :D

    RăspundețiȘtergere