joi, 7 iunie 2007

R.I.P. = rest in pula mea!


Nu, nu am niciun pic de respect pentru morti... doar daca, desigur am avut respect pentru ei cand erau vii. Nu imi place sa vorbesc mortii de rau, si de aceea ma abtin sa vorbesc despre morti si gata, cand nu poti sa zici nimic dragut, mai bine taci. Si de aceea ma enervez cand vad rauri de ipocrizie curgand la debite mult peste cele normale.
Ati auzit desigur de acel adolescent care, chipurile, s-a aruncat de la balconul profesoarei de romana, sau cam asa ceva. Din intamplare, cineva cu un simt al umorului mai morbid ca al meu mi-a dat link catre pagina lui de HI5... si am vazut comentariile... "erai prea bun pentru lumea asta"; "pacat" etc. Nici macar un comentariu care sa reflecte adevarul: "Mare bou ai fost sa te sinucizi pentru o curva, puteai macar sa-ti faci carnet de donator inainte". As fi lasat eu acest comentariu, desigur, dar declar cu mandrie ca nu posed un cont de HI5, nu vreau sa intru in detalii, incerc sa evit polemicile interminabile. De unde stiu ca toate acele comentarii erau niste mari tampenii? Sa fim seriosi... daca ar fi avut intr-adevar atatia prieteni s-ar fi gasit macar unul care sa-i bage mintile in cap, sau simplul fapt ca avea prieteni i-ar fi dat un motiv sa nu se arunce. Cert e ca el a fost un idiot, si cei care au lasat comentariile sunt niste ipocriti...
Pe scurt, daca din nu stiu ce motive ma voi sinucide vreodata, ma astept de la cei care ma cunosc sa imi lase comentarii (daca au unde) de genul "mare idiot!", "sincer, erai foarte greu de suportat", "nu te-am cunoscut bine, dar din cate am auzit nici nu mi-as fi dorit"... cu alte cuvinte CHESTII SINCERE. Si de la cei care nu m-au cunoscut nu vreau niciun comentariu, sa si le pastreze pentru cei care mai pot sa le citeasca.


Nicio concluzie de data asta, am draci pentru ca n-am fumat de luni.

2 comentarii:

  1. baaa, ce ai ma cu el? s-a sictirit omu' si si-a luat adio de la aceasta "lume cruda". e decizia lui etc etc, "there's more air for me"
    vreau si eu linkul profilului, ca dau la pariu ca se logheaza din rai

    RăspundețiȘtergere
  2. daca incep de-acum sa-ti spun ca esti "mare bou" [de fapt, deja fac asta] te sinucizi?


    si 2. am simtul umorului mai morbid ca tine?
    awesome

    RăspundețiȘtergere