sâmbătă, 2 iunie 2007

Paradoxuri religioase


Zilele trecute mi-am dat seama de inca un bullshit in Biblie. Respect alegerea fiecarui om sa creada sau nu in Dumnezeu si/sau in ce scrie in Biblie, dar unele chestii sunt prea trase de par. Cum adica Dumnezeu se odihneste sau s-a odihnit duminica, dupa facerea lumii? Pai cand la noi e duminica undeva in vest ar putea fi sambata, si in est poate e deja luni. Asta ce vrea sa insemne? Ca nu toti oamenii sunt egali, ca Dumnezeu se odihneste cand e duminica intr-o anumita tara, adica cetatenii acelei tari sunt privilegiati, si se duce naibii teoria ca oamenii ar fi egali.
Probabil duminica a fost decretata zi libera de niste indivizi care nu mai suportau sa munceasca 24 de ore din 24, si aveau nevoie de o scuza ca sa isi ia o zi libera, sa nu creada supusii lor ca sunt marinimosi. Si ce scuza mai buna ar fi putut gasi decat ca "Pana si Dumnezeu s-a odihnit in a 7-a zi"? Oameni destepti pe vremea aia, nu ca prostii de acum care cand au nevoie de o scuza nici nu se obosesc sa caute una si se multumesc sa evite raspunsul la intrebari jenante despre deciziile lor cu un simplu "Vezi-ti de treaba ta!". Aparent am ajuns de la stadiul de "...pana si Dumnezeu..." la "EU SUNT DUMNEZEU!!!". Nu dau exemple concrete pentru cei ce nu vad ce e evident, n-am chef de polemici.


Cip-cirip


P.S. La multi ani Andrei! La multi ani Andreea, my biggest fan (scuze ca n-am putut sa imi misc curu in Brasov)

2 comentarii:

  1. Does this mean Santa doesn't exist?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mos craciun nu e precizat in Biblie, asa ca ar putea foarte bine sa existe, atata doar ca ar trebui sa fie ruda cu Superman, si pachetele de cadouri sa fie rezistente la temperaturi extreme. Pentru ca la viteza cu care ar trebui sa calatoreasca, forta de frecare ar putea distruge pachetelele.

    RăspundețiȘtergere