joi, 14 iunie 2007

Limbaj idiot 2



Daca stau sa ma gandesc, majoritatea barbatilor romani sunt homosexuali. Altfel de ce le-ar cere zilnic sau aproape zilnic altor barbati sa le suga p**a? Sau de ce s-ar oferi sa ii sodomizeze? Ma refer desigur la acele expresii folosite foarte des de barbatii romani si nu numai: "Sugi p**a!!!" si "Sa te f*t in c*r!", cu diversele variatiuni pe aceste teme. Desigur, am putea considera ca sunt bisexuali respectivii barbati, dar cele 2 expresii sunt rar adresate femeilor. Concluzia: traim intr-o tara de homosexuali latenti si femei frustrate sexual.
Dar trebuie aprofundat subiectul, deoarece exista, in special in Bucuresti, o specie aparte: Soferul bolnav de tetanos (cu subspecia "soferul de taxi", cunoscut si ca pacientul 0). Este acel om care isi baga un anumit organ in toate celelalte masini din trafic, nu numai in ceilalti soferi. Asta ca sa nu mai vorbim de pietonul bolnav de tetanos, care nici macar nu e in stare sa faca diferenta intre o masina si soferul ei, atata timp cat amandoi au un orificiu disponibil, fie el o gaoaza sau o teava ruginita de esapament (de unde si tetanosul).
Later edit: Nu imi vine sa cred ca i-am uitat pe necrofili si pe canibali, niste categorii extrem de importante. E vorba de acei oameni carora le place sa f**a mortii si cei care trebuie sa adauge "mancati-as" la fiecare propozitie.



Deci (iubesc cuvantul asta)... pietoni obsedati sexual, barbati homosexuali, canibali sau necrofili, femei frustrate ca nu prezinta interes daca n-au masina (si atunci masina s-ar putea sa prezinte mai mult interes decat ele)... traim intr-o tara minunata.

8 comentarii:

  1. Tu te plictisesti rau tare...gaseste-ti niste subiecte cu adevarat interesante sau lasa-te de meserie ca nu'i de tine bloggingul!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu-ti place, nu citesti... e o diferenta enorma intre blogging si jurnalism profesionist. Sa fie clar odata si pentru totdeauna, eu nu scriu pentru nimeni altcineva decat mine

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa, poate pentru o secunda a avut senzatia ca daca iti lasa comentariul ala se poate numi critic. mi s'a parut un subiect interesant, iar abordarea ta e originala, nu'l baga in seama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Subiect interesant?? am mai citit astfel de pareri in multe locuri..redactate poate mult mai interesant..iar daca mi-am dat cu parerea asta nu inseamna ca trebuie sa te simti jignit..poti sa tii cont de ea sau evident nu!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine-i anonimul de deasupra mea?
    [eu-s aici doar sa-ti spun ca sugi in continuare]
    -asta inseamna ca ar trebui sa stii cine sunt-

    RăspundețiȘtergere
  6. daca tot tii neaparat sa-mi amintesti cat sug, poate ai putea sa te si prezinti, nu esti obligat sa lasi comentarii anonime

    RăspundețiȘtergere
  7. param pam pam vine briosa.
    matei, scrii pentru public despre ceea ce iti place tie. altfel, vechea chestie: scriai in word sau in caiet.
    anonim:tu te plictisesti tare, de citesti un blog plictisitor, rupi 2 minute din viata ta interesanta si formulezi un comentariu fara substanta. pari genul: dau cu rosie apoi daca pot scrie 2 cuvinte, si justific.
    si sfat: nu-i mai intreba cine sunt, nu te ajuta cu nimic

    RăspundețiȘtergere