duminică, 27 aprilie 2008

Pastele la eretici

Cum vorbim noi in noaptea de Pasti:

-"Da-mi bah si mie!" (un tip cerand lumina de la un prieten)

-"3... 2... 1..." (ciocnind un ou)

-"Bah, am uitat ce se zice la miezul noptii"

plus o groaza de injuraturi. Concluzia: unii oameni nu-s facuti sa tina post, sa mearga la biserica sa se spovedeasca+impartaseasca sau sa ia lumina si sa se poarte frumos cu toata lumea. Nu eu am ales sa pice sarbatoarea asta acum si nici macar sa existe sarbatoarea asta. Si totusi lumea se asteapta de la mine sa ma port frumos in aceasta perioada, sa fac curat in casa etc. Nu mi se pare corect.

2 comentarii:

  1. ora 9: plecat de acasa
    ora 10: "slujba" pe insulita cu niste sticle de vin
    ora 12: mancare si bere la frate-meu acasa
    ora 2: inca se bea
    ora 4: somn

    ^ paste perfect

    RăspundețiȘtergere
  2. pastele meu: comportament normal, la fel ca in orice alta zi, manifestari minore anti-paste gen status pe messenger "veniti de luati muie", etc. nu ca as avea neaparat ceva cu pastele (am, da' nu asta e important), da' e super amuzant sa te iei de ceva de care nu se ia nimeni :D

    RăspundețiȘtergere