miercuri, 16 aprilie 2008

Fii un bun crestin!

Stim cu totii ca noi, bucurestenii, suntem, prin definitie, in permanenta grabiti. Ne grabim si cand ne cacam, dar asta nu e o scuza sa refuzi un fluturas cand treci pe langa bietul om care le imparte. Am impartit fluturasi si erau o groaza de oameni care se fereau de ele ca de ciuma. E o munca infecta si cel mai groaznic lucru e sa auzi: "nu, multumesc".

"Nu, multumesc" ?!?!?! Nu-mi faci nicio favoare neacceptand un nenorocit de fluturas, dimpotriva. Am un numar de fluturasi pe care trebuie sa-i impart asa ca ia naibii unul, mergi 10 metri si arunca-l la cosul de gunoi daca nu te intereseaza! Ce naiba crezi ca rezolvi daca grabesti pasul cand ma vezi sau daca ma ocolesti? Bravo, ai evitat un fluturas, meriti o medalie! Sunteti idioti, nesimtiti si ma enervati.

Cat despre titlul acestui articol, i-am intins un fluturas unui preot si el a trecut pe langa mine ca nesimtitul. Ce s-o fi intamplat cu "ajuta-ti aproapele" (sau ceva de genul, n-am citit Biblia)? Am cam urlat dupa el "Fii un bun crestin!" dar nu cred ca a inteles... popii-s mai prosti si mai nesimtiti decat restul lumii.

Asa ca, va rog, faceti o fapta buna si acceptati nenorocitii aia de fluturasi, aia care ii impart se bucura la fiecare fluturas de care scapa.

4 comentarii:

  1. O placere sa te citesc,la fel ca intotdeauna.Ma bucur ca existi.Serios.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incredibil, dar mai am si admiratori...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o curiozitate: inainte sa fi impartit pliante, gandeai la fel?

    RăspundețiȘtergere
  4. Surprinzator dar da, gandeam la fel. Intotdeauna am luat pliante (mai putin de la martorii lui iehova) pentru ca imi dadeam seama cat de naspa e munca asta

    RăspundețiȘtergere