vineri, 18 aprilie 2008

Masini la metrou

Sincer, n-o sa scriu despre nimic acum. Am o singura intrebare, si va rog foarte frumos sa imi raspundeti: CUM NAIBA AU BAGAT ASTIA O MASINA LA METROU LA UNIRII!?!?!?!?! Ma obsedeaza chestia asta rau de tot de ieri dupa-amiaza incoace si chiar sunt curios. Orice idee e binevenita, momentan eu sunt in pana de idei plauzibile.

Pentru cei care nu stiu la ce ma refer, la metrou Piata Unirii 2 este (sau era) o masina pe post de reclama sau premiu la nushcedracu. Nu i-am acordat mare atentie, eram foarte obsedat de ideea de masina la metrou.


Later edit: Masina a fost pana la urma adusa pe sine, cu o platforma, l-am intrebat pe unul din gardienii care o pazeau.

6 comentarii:

  1. Ma crezi ca si eu am stat vreo 30 min gandindu-ma cum naiba?
    Or fi bagat-o tiganii, au montat-o din fiare vechi. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. au construit tunelele si statiile in jurul metrourilor. Alea noi sunt acolo de la inceput de fapt, dar abia acum le-au dat in folosinta

    RăspundețiȘtergere
  3. metroul e pe acelasi ecartament ca si trenul... la IMGB (spre comuna berceni) poti vedea locomotive diesel cum mai tracteaza vagoane de metrou... de aici you do the math !

    RăspundețiȘtergere
  4. era mai plauzibil ce a zis morigan... ce zici tu, one pickeledlalala stie toata lumea... de fapt am fost facuti sa credem asta ;)

    RăspundețiȘtergere