joi, 24 aprilie 2008

Tuburi

Aceasta basina mentala vine in urma unei conversatii cu Briosa, asa ca nu m-ar surprinde sa scrie si ea despre aceeasi chestie, probabil chiar in momentul asta. E vorba de chestiile alea tubulare pe care le poarta in spate dobitocii de la arhitectura/tonitza cu atata mandrie. Porcariile in care isi tin plansele sau ce dracu or fi.
Deci, Briosa ma intreba cum se numesc si am constatat ca nu am nici cea mai vaga idee... chiar au nevoie de alta denumire decat cea de "tuburi" ? Daca e asa, eu cred ca li s-ar potrivi denumirea de "Simboluri Falice Supradimensionate". Arata ca niste p**i, asa ca ar fi perfecte pentru schimburi de replici de genul: "Tubul meu e mai mare decat al tau!", zise emo-ul de la arhitectura... La cat de metrosexuali (a se citi poponari infecti) sunt indivizii aia, nu m-ar mira sa le tina loc de organe genitale in toate privintele.
Da, in caz ca nu stiati deja, ii detest pe indivizii aia snobi.

3 comentarii:

  1. hahahah, good one. si eu detest accesoriile alea.

    RăspundețiȘtergere
  2. vad status tuburi. ma gandesc... ce plm ?? tuburi?!? aaaaa, matze, deci carnati. e vorba de matei, deci sigur carnati...

    RăspundețiȘtergere