duminică, 6 mai 2007

Carpe diem!


Traieste clipa si scrie despre ce dracu iti trece prin cap cand esti plictisit. De ce sa iesi afara si sa te distrezi cand poti sa scrii ceva ce nu va fi citit de nimeni? Stai... am mai scris odata despre asta...

In fine, asta se intampla cand mi se da peste cap programul nesanatos, cand dorm prea mult si sunt lucid. Nu e frumos asa, eu ar trebui sa fiu in permanenta beat sau nedormit ca sa ma suporte lumea. Daca sunt treaz sunt prost si plictisitor, asa sunteti toti de altfel cand sunt eu treaz. Sponzorizati-mi viciile, va implor! Dati-mi de baut si tineti-ma treaz noaptea (nu va ganditi neaparat la prostii, puteti doar sa ma tineti de vorba). Sau si mai bine, daca nu vreti sa imi sponsorizati viciile, invatati sa va placa mai mult oamenii morocanosi, plictisiti si enervanti. Mie imi convine oricum ar fi, dar nu imi mai spuneti ca sunt mai marfa beat daca nu sunteti pregatiti sa imi cumparati bere de fiecare data cand ma vedeti.

Sanatatea dauneaza calitatii vietii

2 comentarii: