marți, 8 mai 2007

Moment...


Titlul trebuia sa fie mai lung, dar iar nu gasesc eu un anumit cuvant care-mi sta pe limba. Oricum, cert e ca astazi e zi de notat in calendar: marti, 8 mai 2007, ora 13:30 (aproximativ, nu-s chiar asa constipat)= moment optimist pentru mine. Momentele optimiste sunt lucruri rare, si deprimante din cauza ca sunt asa rare, si de aceea trebuie sa imi notez undeva ca momentul optimist pe anul asta a fost deja si sa nu il mai astept. Pe scurt, am avut un sentiment bun in privinta viitorului meu apropriat, sentiment care a durat cred ca aproximativ jumatate de ora, pana am ajuns acasa si am vazut ca n-am net si idiotii de la astral nu raspund la telefon ca sa imi bag diverse parti ale corpului in ei (situatie care a durat cateva ore, pana am plecat de acasa) In rest ziua a fost de cacat, dar ce e nou in asta? Scurt si la obiect, cum imi place mie si nu-mi iese niciodata.

Momentul optimist a trecut, acum astept sa se termine sesiunea (as zice ca astept craciunul, dar ala ma deprima)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu