joi, 10 mai 2007

Hotarati-va!


A venit caldura in sfarsit. Mie-mi convine, dar stiu persoane care se plang incontinuu de cald. De exemplu, cand eu sunt in bluza+tricou+camasa, respectivii, imbracati de regula doar in tricou, mor de cald. E vorba de aceleasi persoane care acum cateva luni crapau de frig cu 10 randuri de haine pe ei si ziceau incontinuu: "Nu mai vine odata caldura?". Asta numesc eu oameni excesiv de mofturosi si as vrea sa se hotarasca naibii odata ce pula mea vor de la vreme. Ba e prea cald, ba e prea frig. Cand ati auzit vreodata pe cineva spunand: "Astazi e perfecta vremea!". Niciodata sau in cel mai bun caz odata sau de doua ori pe an. In general vremea e doar "placuta" sau "frumoasa", placuta insemnand ca ar putea fi si mai cald, si frumoasa insemnand ca e un pic prea cald.


Eu vreau caldura, si numai de-al naibii nu ma plang la temperaturi de 40+ grade.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu