luni, 7 mai 2007

Dumnezeu si prietenii



Nu ma consider adeptul vreunei religii, dar nu sunt ateu. De asemenea, nu consider ca parerea mea asupra subiectului e importanta, dar trebuie sa-mi vars nervii undeva (n.a. AICI!). Ideea e ca am constatat ca ateismul este un trend in ultima vreme. Din ce in ce mai multe persoane (adolescenti idioti) care se declara atei, pentru ca este foarte uncool sa fii crestin. In ziua de azi e cool sa iti bagi diverse in toate zeitatile posibile. Sau asta sau sa te declari pagan/satanist, de asemenea foarte cool. Exemplu: adolescent rebel se hotaraste sa devina ateu/satanist/pagan pentru ca el considera ca Dumnezeu nu l-a ajutat deloc pana acum, ca Dumnezeu e de vina ca la examenul de capacitate i-a picat un subiect nasol, si astfel a ajuns el la un liceu de cartier plin de tigani neprietenosi. E foarte usor sa dai vina pe altcineva pentru faptul ca esti prost de bubui, nu crezi?
Acum nu zic sa dai fuga la biserica si sa te caiesti, as fi un ipocrit avand in vedere ca nici eu nu sunt cine-stie-ce credincios. Dar aici nu e vorba de cat imi pasa mie de religie, eu sunt agnostic(nu ateu, cauta in dictionar diferenta daca nu stii) pentru ca nu cred toate aberatiile din biblie, nu pentru ca Dumnezeu ar fi vinovat ca n-am avut eu erectie matinala intr-o zi. Mie imi pasa de faptul ca exista prea multi idioti care nu pot accepta faptul ca sunt singurii vinovati pentru cacatul lor de viata, si prea multi cretini care se cred superiori pentru ca dracu le-ar fi dat puteri magice. Ma seaca.... si cam atat.


Intr-adevar, Dumnezeu este vinovat pentru faptul ca tac'tu n-a folosit prezervativ... si cam atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu