sâmbătă, 19 mai 2007

Femeia!

Exista avantaje in a locui cu familia, si ma refer in special la partea feminina a familiei. Fiind o persoana de sex masculin, am acea dorinta primitiva de a ma desparti de haita, sau altfel spus, de a ma muta de acasa. Cred ca toti barbatii au aceasta dorinta de a locui singuri sau aproape singuri din momentul in care au avut prima erectie, eu nu fac exceptie de la aceasta regula. DAAAAAAAAR exista avantaje in a locui cu maica-ta. Pe langa faptul ca ai ce manca, eventual iti da si bani de buzunar (nu intentionez sa locuiesc cu parintii pana la 30 de ani, dar momentan imi convine faza cu banii de buzunar, somer fiind...) etc. Dar personal, cea mai tare chestie mi se pare ca, in orice moment, la buda vei gasi cel putin o revista pentru femei, acestea fiind cele mai comice lecturi posibile in momentele respective. Desigur, as prefera sa gasesc un FHM, un Playboy sau mai stiu-eu-ce chestie mai apropriata de sufletul meu, dar n-am intotdeauna starea fizica necesara sa caut o revista convenabila, si ma vad nevoit sa ma multumesc cu ce gasesc in baie. Si credeti-ma, in momente ca alea te multumesti cu absolut orice, dar sa nu existe nimic poate fi chiar tragic, acest lucru nu se va intampla atata timp cat locuiesti cu cel putin o femeie.


Si totusi, oricate reviste pt femei ai citi, tot n-o sa intelegi nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu