miercuri, 9 mai 2007

RE: "Babele din RATB"

Originalul este aici si mi-a adus aminte de o anumita concluzie la care am ajuns candva (candva pentru mine poate sa insemne si in urma cu o saptamana). Avand in vedere ca la orice ora din zi sau noapte autobuzele, troleibuzele si in special tramvaiele sunt 25% sau mai mult pline cu pensionari, am inceput sa ma intreb: unde se duc oamenii astia? Se duc undeva? De unde apar? etc. Ei bine, concluzia la care am ajuns e ca pensionarii circula cu tramvaiul asa cum noi, tinerii ne ducem in baruri. In loc sa mearga undeva sa stea la o bere si o vorba cu prietenii, ei se duc in tramvai si isi fac cunostinte de-o statie. Incep o conversatie cu vecinul de scaun despre cum s-a dus tara de rapa, si daca vecinul nu e vorbaret, nu trebuie decat sa coboare din tramvai si sa astepte altul. In fond, nu se grabesc nicaieri, tramvaiul ESTE destinatia lor finala.



Filantropie pentru mine inseamna sa-mi cumpar abonament ratb, ca sa nu-si piarda batranii activitatea preferata.

Un comentariu: