joi, 24 mai 2007

Involutie


Am chef de un subiect deprimant, ca de obicei, in legatura cu prostia. Mi se pare ca Charles Darwin, desi considerat un geniu, a fost un mare idiot. De unde dracu a scos el teoria evolutionista la om? Oamenii au evoluat si nu stiu eu? Nu mi se pare ca se poate numi evolutie atunci cand ai nevoie de haine groase ca sa supravietuiesti in medii in care iti ajungea o blana in urma cu cateva milioane de ani. Si de ce oamenii nu mai au coada? Ar fi chiar utila, am putea s-o folosim la mouse si sa ne pastram ambele maini libere pentru tastatura... sau ca sa mancam, sa fumam, sa bem... sau sa facem laba, dracu mai stie. Ideea e ca am avea o mana libera in plus si nu vad dezavantajul la asta.
Acum o sa se trezeasca o groaza sa-mi zica de evolutia culturala, mentala... pula mea. Mare evolutie mentala a pulii mele. In ultimele secole oamenii au devenit din ce in ce mai prosti si mai lenesi.
Totul a inceput in evul mediu, cand au inventat francezii (sau cine dracu) ghilotina. Aparent le era lene si sa le taie capetele nobililor, activitate care ar fi trebuit sa fie distractiva. De atunci toti idiotii inventeaza aparate care sa faca treaba in locul lor. De la inventarea primului calculator toate celelalte au fost inventate folosind... calculatoare (DUH). Daca pui un inginer contemporan (alt cuvant care si-a pierdut sensul) sa proiecteze un calculator fara sa se foloseasca de alt calculator ai putea la fel de bine sa-i zici sa se impuste. Si ca sa ajung la un subiect mai apropriat de sufletul meu... muzica, nu vad evolutia nici aici. Acum ramanem cu gurile cascate cand vedem un idiot care poa sa scoata untul din chitara. Acum cateva sute de ani compozitor nu insemna sa faci niste versuri pe o linie melodica (eventual si aia generata de calculator, si eventual si fara versuri), insemna sa aranjezi singur o orchestra de cateva zeci de oameni, sa scrii singur partiturile pentru n tipuri de instrumente si sa le sincronizezi ca lumea (apropo, ce dracu rol au dirijorii???). Gata, m-am plictisit deja, astept sa-mi creasca la loc coada...


In concluzie... pana nu ma trezesc dimineata cu puteri telekinetice eu MA PIS PE EA DE EVOLUTIE!!!

5 comentarii:

  1. stii...maimutele n-au coada

    RăspundețiȘtergere
  2. maimutele AU coada, ca n-au toate asta e alta problema

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii... Nu alea inrudite cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca in ultimele 19 ore am avut parte (cam) numai de insuccese - suna mai bine "failure" - exocitozele tale scriitoresti, m-au determinat sa las naibii anatomia si fiziologia atat de necesare momentan. Multumesc!...si felicitari!...si daca tot m-am bagat in bagare de seama, sunt sincer curioasa, cum te-ai descurcat la traseu.

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am dat inca traseul, dar mersi de interes

    RăspundețiȘtergere