luni, 21 mai 2007

Romanii invadeaza lumea


E timpul sa revenim la unul din subiectele mele preferate: romanii din strainatate. Mi-e mult prea lene sa scriu despre politica sau despre teoria evolutionista (celelalte 2 subiecte care imi vin acum in cap) asa ca prefer sa abordez un subiect idiot. Am auzit de prea multe ori povesti de la prietenii mei care au fost in strainatate ca oriunde s-ar fi dus se descurcau vorbind romana. Doar nu credeti ca romanii care se duc in italia stiu italiana, cei care merg in franta stiu franceza etc. Cereti prea multe de la ei, oamenii se chinuie cu engleza lor de 2 bani sa comande o friptura, si cand isi dau seama ca habarn-au sa zica "in sange" mai scapa un "pizda ma-sii, cum pula mea se zice <> ?!", crezand ca nu intelege nimeni in jur. Acela e momentul in care chelnerita zice : "deci, o friptura de vaca in sange cu garnitura de cartofi..." si clientul ramane perplex. Nu cred ca se mai oboseste cineva sa se arate surprins de faptul ca limba romana a devenit limba de circulatie internationala, pare firesc oarecum (nu stiu cum, dar probabil asa pare). In curand o sa mergem in Spania sa mancam ciorba de burta ca la mama acasa, ca in romania n-o sa fie asa buna. O sa mergem in Franta pentru niste sarmale decente. Si Italia va renunta la faimoasele vii pentru a face loc plantatilor de praz.


Mi-e mila de strainii care nu invata URGENT ce este o pula

Un comentariu: